با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فضای مجازی، داشتن یک وبسایت برای هر بیزینسی ضروری و حیاتی است. چرا که مشتریان شما احتیاج به یک پل ارتباطی و اعتمادسازی توسط سایت هستند. گروه وب30 با هدف ارائه خدمات طراحی سایت در تهران و خدمات سئو فعالیت می کند. اکنون به معرفی ویژگی‌ها و مزایای داشتن سایت می‌پردازیم.

چرا به وبسایت نیاز داریم؟

داشتن یک وسایت به شما کمک می کند تا خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهید. برای مثال شما با گذاشتن یک محصول مثل سویشرت می توانید انواع ویژگی از قبیل رنگ، سایز و… را با نمایش تصاویر و قیمت مربوطه ارائه کنید. وبسایت ها بر اساس نیاز و کارکرد انواع مختلفی دارد.

طراحی وبسایت تهران - وب30

چند مزیت مهم داشتن یک وبسایت:

1.حضور 24 ساعته سایت شما (24H online)

یکی از خوبی های وبسایت دسترسی شبانه روزی کاربران شما در هر مکانی می باشد. این یعنی اینکه سایت شما در هر زمانی فعال است و می تواند برای شما فروش و مشتری هدف داشته باشد.

2.برند سازی و ایجاد اعتبار (branding)

قطعا داشتن وبسایت با ارائه اطلاعات و تخصص در مشتری اعتمادسازی ایجاد می کند. همچنین شما با ایجاد بخش چرایی و پاسخ آن چالش ها و سوالات متداول مشتریان خود را برطرف کنید.

برای شروع آموزش راه اندازی یک وبسایت، حتما مقاله آموزش طراحی سایت را بخوانید.

3.ارتباط سازی با مشتری

در بستر وب شما می توانید دیدگاه و نظرات مشتریان خود را دریافت کنید. تا بتوانید سلیقه مشتریان خود را جلب کنید و برای افزایش مشتریان خود اقدام کنید. همچنین شما در وسایت می توانید تلفن تماس و شبکه های مجازی را در اختیار کاربران سایت قرار دهید.

4.محیطی برای ارائه و تبادل اطلاعات

وبسایت ها با انعطاف پذیری بالا می توانند به بهترین شکل ممکن خدمات شما را به کاربران نمایش بدهد. همچنین شما با تولید محتوای ارزشمند و البته هدفمند می توانید بسیاری از ابهامات مشتریان خود را برطرف کنید و در نهایت کاربران سایت خود را تبدیل به مشتری کنید.

5.سهولت در فرایند خرید و اتصال به درگاه پرداخت

ما با اتصال سایت شما به درگاه پرداخت و افزودن محصول می توانیم تراکنش های شما را در 24 ساعت فراهم کنیم. این امر نه تنها موجب سهولت مشتری می شود بلکه موجب اعتمادسازی می شود. قابلیت درگاه پرداخت یکی از مزیت های مثبت وبسایت در مقابل اینستاگرام است.

6.ارائه رزومه ، نمونه کار و نظرات مشتریان

ما نمونه کارها و رزومه و همچنین نظرات مشتریان شما را در سایتتان قرار خواهیم داد. تا موجب اعتماد سازی و اطمینان خاطر کاربران خود در وبسایت بشود.

7.بازاریابی اینترنتی و تبلیغات

شما با دیده شدن در کلمات هدفمند حوزه کاری خود در نتایج گوگل می توانید مشتریان خود را وارد سایت خود کنید و به فروش برسید. به این نوع بازاریابی سئو(SEO) یا بهینه سازی سایت شما در نتایج گوگل گفته می شود. همچنین شما می توانید با استفاده از تبلیغات در سایت های دیگر وبسایت خود را پرزنت و معرفی کنید.

8.فرصت رشد در گوگل و افزایش فروش (grow on Google)

در گوگل همواره فضای رقابت و جای رشد وجود داره و شما بعد از رسیدن به مقطعی از فروش می توانید آن را گسترش دهید و روی آن سرمایه گذاری کنید.

طراحی انواع وبسایت - وب30

قیمت طراحی سایت در تهران

قیمت طراحی وبسایت شما به عوامل و امکانات مختلفی بستگی دارد. یکی از دلایل اصلی موفقیت گروه وب30 در حوزه طراحی سایت این است که ما با مشتریان خود برای برآورده کردن نیازهای آنها در طراحی و سفارشی سازی وبسایت آنها متناسب با نیاز خاص آنها همکاری می کنیم.

برخی پارامترهای موثر در هزینه طراحی وبسایت شما:

شرکت و نوع هاستینگ یا سرور (server)

هاست همان فضایی است که تمام اطلاعات سایت شما در آن می باشد. زمانی که از طریق مرورگر وارد سایت خود می شوید، سرور و هاست شما است که اطلاعات و تصاویر سایت شما را نشان می دهد. قیمت هاست ها بر اساس پردازنده و سرعت متفاوت می باشند.

ساختار دامنه سایت (domain)

دامنه همان اسم سایت شما می باشد که پسوند آن می تواند بصورت ir. و com. و net. و… باشد. که هر کدام از دامنه ها بر اساس خواسته شما انتخاب و تهیه می شود. بعنوان مثال دامنه سایت شما مانند سیمکارتی است که به گوشی(هاست) شما متصل می شود.

نوع قالب و ساختار سایت شما

سایت های وردپرسی دارای انواع اقسام قالب وردپرس می باشد. که بر اساس نوع سایت(فروشگاهی، شرکتی،آموزشی،خبری،شخصی و…) انتخاب می شود. انتخاب قالب مناسب در ابتدای کار امری مهم بوده و ساختار اولیه و بِیس سایت شما به همان شکل باقی می ماند.

سفارشی سازی و امکانات

برخی از کارفرماها می خواهند امکانات اضافه ای برای سایت خود اضافه بکنند. تا یک فرایندی را راحت تر و یا کارایی سایت خود را بالا ببرند. برای مثال ایجاد شرایط خرید اشتراک ویژه، دکمه شناور برای واتساپ و…

دیزاین و گرافیک سایت (design)

طراحی دیزاین سایت در تهران - وب 30

برای طراحی و دیزاین سایت شما نیاز یه طراح گرافیک خبره است. چرا که زیبایی و فونداسیون یک سایت از مهم ترین بخش های یک سایت می باشد. طراحی لوگو، بنرها، انتخاب رنگ سایت، ساخت اسلایدرها شامل وظایف گرافیست می باشد.

تولید محتوا و سئوی سایت (Content production and SEO)

بعد از اتمام طراحی سایت نوبت به تولید محتوا می باشد. اگر شما از اینستاگرام ورودی ندارین و میخواین رو سایت خود سرمایه گذاری کنید، تولید محتوا و سئوی سایت بهترین گزینه برای شماست. هزینه تولید محتوا جدا از طراحی سایت می باشد.

به زبان ساده تولید محتوا یعنی نوشتن مقاله برای آموزش و رفع نیاز کاربران می باشد و با عملیات سئو شما می توانید با کلمات کلیدی هدفمند خود در نتایج گوگل دیده شده و در نهایت به فروش برسید و یا فروش خود را افزایش دهید.

پشتیبانی

پشتیبانی سایت کلیه کارهای مدیریت سفارشات خرید، امنیت وب، رفع مشکلات، افزودن محصولات جدید و… می باشد. که در صورت نیاز توسط طراحان سایت قرار گرفته می شود.

طراحی سایت در تهران (Website design in Tehran)

گروه طراحی وب30 با ارائه خدمات طراحی و سئو انواع وبسایت آموزشی، شرکتی، فروشگاهی، املاک، ورزشی، خبری و… در کنار شماست تا هر آنچه که در ذهن خود دارید در وبسایت شما پیاده سازی کنیم. کیفیت را با ما، تجربه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید